zaterdag 31 maart 2012

Sterkte

Photobucket

6 opmerkingen:

  1. I love this Diana...A gorgeous image and coloured beautifully.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou haast ziek willen worden, alleen al om zo 'n leuke en mooie kaart te ontvangen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi beterschapskaartje! mooi in deze kleuren!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een leuke kaart met een leuke stempel
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Josje, en ik vind het fantastisch dat je door mij zin hebt gekregen om terug meer kaartje te maken, ik hoop dat ik een goede inspiratie bron blijf ik zal alvast mijn best doen hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josje, dankjewel voor je fijne reactie op mijn kaarten.
    Ben ook maar gelijk bij jou op visite gegaan. Ik heb veel leuke, mooie en lieve kaarten voorbij zien komen.
    Ik vind je werk heel veelzijdig en ook mooi van kleur (zowel helder blauw als in getogen met distress gesponst).
    Kom zeker wat vaker op bezoek als je het goed vind :-)
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen