woensdag 27 juni 2012

Beterschap

Photobucket

Met deze kaart doe ik mee met lift challenge 19

Ik heb hem gemaakt voor mijn zusje die nu in het ziekenhuis ligt.
Zij heeft ook een kaartjes blog moonskaartjes.blogspot .com het zou leuk zijn als jullie eens een kijkje nemen op haar blog.

Nu heb ik de eerste prijs gewonnen bij een hoop inspiratie, daar ben ik super blij mee, ik kon het eigenlijk niet geloven toen ik het las, het is het magnolia kaartje en wel met het stempeltje wat ik heb gewonnen bij de scrapkraom.

Ik vind het super al die leuke reacties die ik krijg!!
liefs Josje

10 opmerkingen:

  1. Hoi Josje,

    ja gefeliciteerd met je prijs!! Het was verdiend hoor!! Dit kaartje is ook weer zo mooi! En wat zal je zus daar blij van worden.
    Het is een heel mooie lift, vind ik!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Josje
    gefeliciteerd met je prijs.
    je kaart is heel mooi. erg leuk die tagjes. alles past bij elkaar.
    erg leuke tekst!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je gaat lekker hoor. Gefeliciteerd!! Leuk.
    Deze kaart is ook enorm mooi uitgevoerd.
    Hoop, dat je zus gauw hersteld is en naar huis mag.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gelift! Een echte opkikker voor je zus!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs, deze kaart ziet er ook weer schitterend uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi josje
    van harte gefeliciteerd met je mooie kaart en dit is ook weer een erg leuke met die labeltjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie uitwerking van de sketch heb je gemaakt
    gefeliciteerd dat je de eerste prijs hebt gewonnen
    en nog wel met de magnolia stempel die je bij ons hebt gewonnen.gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs, Josje, ( je bent een echte winnaar!!) heel mooie kaart heb je hier weer gemaakt, leuk met die labeltjes !! En voor je zusje, spoedig beterschap , hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze liftkaart heb ik al meer gezien, mooie uitvoering, elke kaart is toch weer anders.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh how did I miss this gorgeous card Diana,love the tags. I do hope your sister is ok.xxx

    BeantwoordenVerwijderen