dinsdag 28 augustus 2012

Klok

Photobucket

Mannenkaart
Ik heb veel verjaardagen deze maand en het zijn allemaal mannen nu vind ik het altijd moeilijk om hier een kaartje voor te maken.
Ik heb eerst een achtergrond gemaakt en bewerkt met inkt en heb hier 2 stempels voor gebruikt welke ik niet goed heb beinkt het moest een beetje vaag worden.
De klok heeft Grietje een keer gevonden op internet en ik heb hem nu ook dankbaar gebruikt een beetje opgepimpt met steentjes, en in het "archief " gedoken en wat postzegels erbij gezocht.

6 opmerkingen:

  1. This is just gorgeous Diana,love the fab design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannen kaar Josje, noem jij Diana??? Mooie achtergrond en super mooie klok!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor deze verjaardag heb je in ieder geval al een echte goede mannenkaart gemaakt.
    Klasse!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Heel geslaagde kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel apart Josje en een super mooie mannenkaart geworden.
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit kaartje is ook zo leuk gemaakt. super met die klok en postzegels.
    creatief kaartje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen