maandag 17 september 2012

Bakkertje

Photobucket

Chantal en Aida wat leuk dat jullie volger van mij zijn geworden, ik hoop dat jullie wat inspiratie kunnen op doen.
En voor mijn trouwe volgers bedankt iedere keer voor jullie reacties ik vind het super leuk om die iedere keer te lezen.

Van het weekend ging mijn jongste dochter voor het eerst competitie spelen (badminton) en dus moest ik er bij zijn haar eerste wedstrijd het ging mooi gelijk op.........
En ja hoor hinkelend en toen de waterlanders, 2 enkelbanden gescheurd
Het gaat nu weer redelijk met de pijn.

Het kaartje wat ik hier heb gemaakt is voor iemand die graag staat te bakken het bakkertje is ingekleurd met gewone potloden

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, hopelijk gaat het snel beter met je dochter want dat klinkt erg pijnlijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous Diana,what a fabulous image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Josje maar wat sneu voor je dochter! Ik denk dat dit behoorlijk pijnlijk is, hopelijk knapt ze snel op!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap met je dochter, wat vervelend. Je kaartje is prachtig, die bakker die doet het nou net.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi josje
    wat vervelend voor je dochter en wens haar maar veel sterkte van mij!
    je kaart is een schatje met die leuke taartenbakker!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen