donderdag 13 september 2012

Blad

Photobucket

Met deze kaart doe ik mee aan lift challenge 25
Ik heb helaas niet zulke grote mallen dus heb ik zelf een blad getekend en uitgesneden.
De achtergrond heb ik zelf gemaakt eerst met inkt bewerkt en daarna met allerlei soorten stempeltjes van bladeren en wat bladeren met potlood ingekleurd
Het blad heb ik bewerkt met inkt.
Een lintje aan de zijkant van de kaart en de tekst op vellum gestempeld, het vellum ligt er niet strak op de kaart nu lijkt het net of het een wit papiertje is maar in het echt is het transparant.

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Josje, mooi blad heb je hier uitgesneden, we zitten weer in een seizoen verder; mooie herfstkaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous card Diana,love the details.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Josje, zeker ook met die stempels erbij.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart en dat je het helemaal zelf hebt uitgesneden vind ik bijzonder knap !
    Heel mooi gedaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Josje en ik sta er ook van versteld dat je het blad zelf tekende! Het is net een echte nestabilitie!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Josje,
    dat je dat zelf hebt getekend en uitgesneden!! Het is niet te geloven zeg!! Geweldig! Ook de kleuren vind ik top!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart! Erg mooi die stempels, het is net echt achtergrondpapier.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind hem erg erg mooi gedaan, de achtergrond maar ook je blad! Knap hoor! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het erg leuk dat je alles zelf hebt gemaakt. Mooie achtergrond hoor en je blad vind ik superknap getekend en uitgesneden. Doet niet onder voor een stans!
    Hele mooie lift Josje.
    Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zelfs dat je het allemaal zelf hebt gemaakt! Prachtig ziet het er uit! en zo netjes!!
    Fijn dat je weer met ons meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooie en creatieve kaart heb je ervan gemaakt! Geweldig gedaan en helemaal zelf, dat waarderen we enorm! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend wat een mooie kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart. het blad heb je geweldig uitgesneden.
    heel creatief en origineel. super!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke warme kleuren. Mooie achtergrond. Prima lift. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen