maandag 29 oktober 2012

Marga van harte welkom op mijn blog, ik zou jou ook graag willen bezoeken maar ik kan je site niet vinden.






Ik heb dit weekend awards gekregen daar ben ik erg blij mee Brigitte  en van Carola bedankt dames erg leuk dat jullie aan mij hebben gedacht.
Maar ik vind het nog veel leuker om van een ieder een berichtje te lezen en volger van mij te worden.
Ik weet nog niet of ik de awards door zal geven.
Maar ik zal iets over mij zelf vertellen
Ik ben deze zomer 50 jaar geworden woon in Zwolle en ben 21 jaar getrouwd, heb een dochter van 19 en een dochter van 16. De oudste heeft  een beauty blog misschien leuk om daar eens te kijken byaranka.nl.
5 jaar geleden ben ik erg ziek geweest (leukemie) maar het gaat nu goed met me,  maar ik ben lang niet meer zo fit als voor die tijd dus vind ik het heerlijk om op mijn kamertje te zijn om daar kaartjes te maken.



Photobucket

Photobucket

Een gestempelde kerstkaart ik had eens zo iets gemaakt maar nu heb ik andere kleuren gebruikt

7 opmerkingen:

  1. Hoi Josje,wat en mooie gestempelde kaarten heb je gemaakt. Ik las dat je me blog zocht dit is de link ernaar toe.http://margaskaarten.blogspot.nl/ Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes en wat leuk om zo eens wat meer te lezen.......
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er is niets mis mee om op je kamertje te zitten .ik ben namelijk gezond en zit ook graag op mijn kamertje.je kaartjes zijn in een woord prachtig ,heel mooi om te krijgen .
    lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards Diana,and so nice to know a little about you.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel mooi Josje, volledig mijn stijl!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stempels gebruikt, heb je ze zelf gemaakt? Je komt uit Zwolle, een bekende plaats voor ons, al kom ik er niet vandaan.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb ik gemist, maar ze zijn echt super mooi!!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen