donderdag 31 januari 2013

Get well soon

get well soon photo getwell_zpsb49eef79.png

Ik heb nu een beterschaps kaartje gemaakt voor een jongen in de kleuren blauw grijs.
De stempel heb ik ingekleurd met potlood en bewerkt met een doezelaar, het papier wat ik heb gebruikt is van de kruidvat en een stukje behang sterretjes van papier gesneden de tekst is van de cuttlebug en als laatst een stukje verband.

Ik heb bij Nadia's challengeblog de eerste prijs gewonnen met het roze kaartje van Sarah Kay ik wist niet dat ik wat had gewonnen totdat ik dit bij een reactie van Eve las.
Eve van harte welkom op mijn blog leuk dat je volger van mij bent geworden

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt Josje, ik vind hem prachtig. Zag dat je de eerste prijs had bij Nadia, helemaal tof voor je. Het was dan ook een geweldig kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this gorgeous card,fabulous image and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie beterschap kaartje, juiste keuze van stempel voor de gelegenheid heel mooi gedaan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige jongenskaart Josje. Mooie kleurtjes. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer leuke kaart, Josje. Je ziet het niet vaak een beterschapskaart voor jongens, echt geslaagd. Proficiat met de eerste prijs, maar dat is dan ook een heel mooi kaartje.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi josje
    als eerste van harte met je gewonnen prijs! en je kaart ja daar word iedereen gauw beter van:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke beterschapskaart heb je gemaakt, echt heel mooi.
    Gefeliciteerd met je prijs bij Nadia.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen