woensdag 9 januari 2013

Wit

Photobucket

Deze kaart is helemaal in het wit gemaakt, verschillende soorten wit papier gebruikt
De achtergrond is hoogglans wit
Gestempeld op aquarel papier met versamark, witte embossing poeder gebruikt, de bloem nogmaals gestempeld met versamark om een schaduw te creëren deze bewerkt met chalk wit shimmer sparkle en wit lintje en wat witte pareltjes
Met deze kaart doe ik mee met nadia's challenge zij had graag een witte kaart gezien je mocht de stempel inkleuren.

Pratricia welkom als volger op mijn blog ik hoop dat je hier wat inspiratie kunt opdoen als je ook een blog heb vind ik het leuk om ook jou blog eens te bekijken

11 opmerkingen:

  1. Hoe wit op wit op wit niet saai maar juist heel mooi is. Knappe kaart.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo josje
    dat super mooiii
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word ze zowaar wat stil van...
    Gewoonweg prachtig Josje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Schitterende kaart prachtig gestempeld en geémbosd.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig...heel stijlvol! Leuk dat je medoet met Nadia's challenge.
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem echt schitterend!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende stijlvolle kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen