woensdag 7 augustus 2013

Vintage roos

vintage roos photo verjaardag68_zps455b58f6.png

weer een vintage kaartje, met deze kaart wil ik mee doen aan de nieuwe uitdaging van een hoop inspiratie challenge  een verjaardagskaart.

Ik heb een vraagje volgende week ben ik jarig en het lijkt mij fijn om een daglichtlamp te vragen voor mijn verjaardag, maar nu heb ik eens rond gekeken op internet maar er zijn nogal verschillende lampen gewone lampen en de speciale hobby lampen en dan van prijs variërend 40 tot wel 150 euro kan mij iemand hier weg wijs in maken een lamp op batterijen lijkt mij niets.
Al vast bedankt!

12 opmerkingen:

  1. Hallo Josje,
    Wat een SCHITTEREND kaartje is dit.....HEERLIJK zo met al die roze tinten.
    Dan je vraagje.....mijn daglichtlamp komt van www.bordurama.nl, een eenvoudige lamp waarvan de kap niet kan draaien. Ik heb deze al jaren.....heb wel al een keertje een nieuwe tl-lamp moeten kopen. Kan allemaal bij http://www.bordurama.nl/sun4u-portable-daglichtlamp-draaib-kap-zilver-metallic-p-1512.html. Misschien heb je hier wat aan en succes met je zoektocht.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josje,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, supermooi plaatje en weer toppie afgewerkt..
    Over je vraag, ik heb een loeplamp met een daglichtlamp er in, bevalt super, je kunt de lamp in elke gewenste stand zetten, het is met een knikarm en veren..Heb ooit een -echte- daglichtlamp gehad, een staande op mijn tafel, dat was 3 keer niks dus...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi josje
    wat een warme prachtige kaart en zo gaaf in die mooie frisse kleuren!!
    en je vraag over de lamp sorry daar weet ik niets van
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart weer Josje, mooie frisse kleuren met een heerlijke roos!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josje. Een prachtige vintage kaart. Heel leuk plaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig echt een vintage kaartje .
    met je vraagje kan ik je niet helpen helaas .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Josje wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem weer prachtig. Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Toevallig heb ik gisteren een nieuwe daglichtlamp gekocht bij de plaatselijke hobbywinkel voor 42,50 euro. Ik vind hem super. Hij is van gbrouwer.nl (natural daylight craft lamp) en geschikt voor het hobbywerk. Echt een aanrader.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josje,

    Kan je niet helpen met je vraag.

    Maar je kaartje ziet er super uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, wat een schatje zeg! De kleuren zijn prachtig, en helaas ik weet niets over daglichtlampen...

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een kaart, Josje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem
    heel erg mooi in deze kleuren.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge van EHI.

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen