donderdag 5 september 2013

stempels van studio light taartjes

delicious photo delicious59_zpsa7fc8fcc.png

Op de beurs heb ik een stempel set gekocht van studio light met allemaal lekkernijen, dit zijn een paar stempels die ik heb gebruikt ik vond de stempels zo leuk.
Ik heb ze ingekleurd met gewone potloden de achtergrond heb ik bewerkt met inkt en gemat op donkerbruin papier.
Met deze kaart wil ik mee doen nadia's challenge blog challenge 63 alles mag maar je moet wel een stempel gebruiken.

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Josje, je zou er zo in bijten, het lekkers lijkt net echt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josje,
    Erg mooi, wat heb je de stempels prachtig ingekleurd, leuke achtergrond, super liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje en heel mooi ingekleurd je krijgt er zo zin in.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi josje
    kan goed begrijpen dat je gevallen bent voor deze super stempel wat is ie mooi en super gekleurd!!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart en mooi ingekleurd Josje.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ik krijg al trek in een stukje taart, leuke stempels en prachtige kaart geworden, groetjes ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gekleurd en de stempels lijken me een goede aankoop!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk josje!
    Ik las eerst light taartjes... ik denk: yea, dat is het. Maar het zijn studio light kaartjes...hahahaha.
    Ik snap dat je ze niet kon weerstaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josje, je kaart is prachtig, wat een gave stempel heb je gekocht op de beurs, je hebt héél mooi gekleurd, dank je wel voor het meedoen aan Nadis's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat zie ter lekker uit.
    Hele mooie kaart.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ingekleurd zeg, dat wil ik ook ooit nog eens leren!

    groet,
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die heb je heel mooi gemaakt met deze kleuren,
    leuke stempels ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Josje,

    Prachtige kaart. Supermooi kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh yummie, wat een lekker...euh leuk kaartje :o)
    Ziet er prachtig uit, Josje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig gemaakt Josje, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé Josje, wat doe je nu... zulke lekkere kaart op je blog zetten?! En wij kunnen er geen stukje van smullen...of toch??!!!
    Met onze ogen natuurlijk hihihihi..
    Zo mooi gemaakt meis..
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, dat ziet er lekker uit! Leuk dat je meedoet bij Nadia's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi geworden door de eenvoud, komt de stempel des te mooier uit. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen