donderdag 12 september 2013

taart stempel

delicious photo delicious129_zpsd3912889.png

Deze kaart heb ik gemaakt naar een ontwerp van de dutch card lovers en je moest het clean en simple houden en overwegend wit.
Ik heb de taart eerst op het witte papier gestempeld en daarna op een strook roze papier welke ik verhoogd  heb opgeplakt.
Ik heb gestempeld met de nieuwe inkt van different colors welke je met water mooi kunt inkleuren en de lijnen van de stempel blijven staan en niet vervagen.
de tekst heb ik ook weer iets verhoogd opgeplakt en een gedeelte van de stempel er op heb laten terug komen.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Josje, schitterend zo in het roze/wit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josje,
    Prachtig, wat een mooie, strakke kaart is dit, prachtig met het rose, leuke stempel(s)..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk : ik kijk naar je stempel, die is geweldig, kijk naar je kaart: DCL. Klopt. Was ook een leuke uitdaging. Een geweldig kaartje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende en stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan deze kaart, op een hele aparte manier gestempeld ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er heerlijk uit ook heel mooi zou er zo in bijten.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super die stempels toch!! Ik vond je vorige kaart zo mooi, dat ik niet kon laten de stempels bij doeading aan te kopen toen ik ze zag!! Deze kaart is ook super, en gemakkelijker, heel mooi gedaan hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige en stijlvolle kaart, leuk idee om de stempel verhoogd te verwerken,GROETJES ADA.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zoals je die stempel hebt laten overlappen. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, ook qua kleurcombinatie! Fijn dat je meedoet met DCL, Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige CAS kaart hoor Josje!
    Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg Josje.
    Heel origineel gestempeld!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Josje, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleur, Leuke stempel, bijpassende tekst. Kortom het is een schitterende kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen