dinsdag 6 december 2022

Merry christmas


Vandaag eens een stempelkaartje in een roze kleur weer eens iets anders voor een kerstkaart
Ik heb de achtergrond heel licht roze gemaakt met inkt en de hoekjes wat extra aangezet en deze gemat op roze papier
De leuke stempels die ik heb gebruikt zijn van cats on appletrees
De merry christmas stempel is een oude clear stempel met allemaal poespas eromheen die heb ik er afgeknipt zodat hij nu weer bruikbaar is voor mij.


 Was even uit de running corona kwam om de hoek kijken maar ik knap al weer aardig op
groetjes Josje

Dit kaartje wil ik mee laten doen bij

creations in pink #52

8 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent Josje en je laat hier een prachtige kerstkaart zien. Ik houd van deze kleuren. Heel mooi zoals je met inkt en stempels gewerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Josje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaart Josje, mooi gestempeld

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stempel kaart Josje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleurtjes, heel subtiel gebruikt ik ben fan.
    Gelukkig gaat het al beter met je.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah... balen dat je toch te pakken bent genomen door Corona. Fijn dat je weer opknapt.
    Je kaart is heel mooi! Prachtig zo met die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren en mooie kaart! Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen