woensdag 30 augustus 2023

Mannen Pocket kaart gefeliciteerd


Vandaag laat ik een pocket kaart zien .
Eigenlijk iets wat ik nooit maak maar in kampen had ik een mooie mal gevonden van essentials
ik heb de mal anders gebruikt het vierkante vlak was langer en ook de boog erboven
hoort er niet standaard op maar ik vond het wel leuk
Ik heb de stans er 2x door gehaald op elkaar geplakt in het midden aan 3 zijden geplakt zodat
daar ook nog labels in kunnen.


Het papier wat ik heb gebruikt is van de action en dp prima craftsman
de tekst stansjes zijn van md en nellie snellen

dit kaartje wil ik mee laten doen bij:

 

8 opmerkingen:

  1. Mooie stoere kaart is het zo geworden, Josje. Leuk met al die vakjes en labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
    Very beautifil paper. Stunning card.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow geweldige gave en stoere kaart Josje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele STOERE labelkaart Josje. PRACHTIG met al die vakjes voor de labeltjes en je hebt heel MOOI papier gebruikt.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met al die pockets en het mooie papier. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Josje met al die labels.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi gedaan Josje. Ziet er prachtig uit met de pockets en de labels.
    Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige pocket kaart heb je gemaakt. Zo leuk dat er van alles tevoorschijn komt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen