woensdag 20 september 2023

potloden van de action



1                                                    2




       Vandaag wil ik laten zien een stempelafdrukje ingekleurd met potloden

van de action op gewoon glad papier 160 gr foto 1

 en wat grover papier van fabiano ook 160 gr foto 2

Ik heb geprobeerd om de afdrukjes gelijk in te kleuren en even hard op de potloden te drukken.

Je ziet op het witte papier dat de kleuren minder intens zijn en ook dat het papier veel eerder verzadigd is dan het wat grovere papier je kunt dan minder laagjes aanbrengen.

Op het gladde papier is het ook wat lastiger te blenden de kleurtjes in elkaar over te laten lopen.




dit zijn de kleurtjes van de action potloden 1 doosje heb ik niet
het is jammer dat er niet veel bruine kleurtjes zijn
Ik vind dat het redelijk goede potloden zijn als je niet te veel geld wil uitgeven .
Ze zijn 2 euro per doosje en er zitten 18 potloden in.


dit is het papier wat ik gebruik het is niet echt wit en gaat prima door de printer
 voor het afdrukken van een digi ook kun je er prima op stempelen.

 

6 opmerkingen:

  1. Mooi ingekleurde voorbeeldjes Josje
    Het verschil is wel te zien.
    Dankjewel voor je tips.
    Waar verkopen ze dat papier.
    Ik heb al gegoogled maar helaas , uitverkocht staat er.
    Alvast bedankt .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat uitgeprobeerd hebt! En inderdaad ziet het er goed uit. Jij kunt natuurlijk ook mooi kleuren, dat zal ook wel schelen! Dat papier dat je gebruikt hebt, ken ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi heb je Daisy ingekleurd. Beide vind ik erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je jouw ervaringen met ons deelt! Dankjewel! Beide stempels zijn prachtig ingekleurd Josje!
    Ik kleur veel op glad papier (DCP) en het ligt ook aan het potlood of het makkelijk te blenden is. Fabriano papier is wel héél fijn papier om me te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je de potloden van de Action uit geprobeerd hebt en op verschillend papier. Ik kende het nog niet het Fabriano papier. Ik gebruik altijd het papier wat ik op de beurs kocht, bij zo'n goedkope kraam, maar die bestaat ook niet meer. Maar ik had toen genoeg voorraad ingeslagen. Het altijd ook fijn dat het makkelijk in de printer kan.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen