zondag 19 november 2023

winter whishes bouquet

 


Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien, het is deze mooie digi 
winter wishes bouquet 
van
een van de sponsors deze maand
Als je kleuren met potloden leuk vindt doe dan gezellig mee met de challenge
dat kan nog tot en met 7 december 20.00 uur
er zijn weer mooie digi s te winnen.


Ik heb de kerstroos in de groene tinten gehouden
 en ingekleurd met Caran d'Ache Pablo potloden.

Dit zijn de kleurnummers die ik heb gebruikt:

Kerstroos
011  021  220  230  241  245  470
dennengroen
016  018  239  245  470
dennenappels
032  041  047  062  063  065 
steranijs
001  032  047  062  063
sinaasappel
010  020  030  040  300
kaneelstolje
032  035  047  065



9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een plaatje is deze kaart! Heel mooi ingekleurd en mooi passend papier heb je gebruikt.
    Ik heb met mijn verjaardag mijn potlodenset compleet kunnen maken, ik kan dus heel veel spieken bij jou en leren van jouw kleurwerk, dankjewel daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Josje , ook de paddenstoelen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige ingekleurde kaart Josje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en mooi ingekleurd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG kaartje Josje en heel MOOI gekleurd.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die afbeelding heb je prachtig ingekleurd Josje. Hele mooie kleuren en knap met schaduw gewerkt. Je hebt er een mooi kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi gekleurd. De digi ligt hier ook nog klaar voor mijn gastdesigner kaart! Ik hoop er morgen tijd voor te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie 😊
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen