zondag 10 maart 2024

Shopping. Do it with passion


Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij kleuren met potloden,
als je kleuren met potloden leuk vindt doe dan gezellig mee, het kan tot en met 7 april 20.00 uur.


 olive leyna shopping

van een van de sponsors deze maand.




Ik heb deze leuke digi ingekleurd met potloden van Canan d'Ache pablo


Dit zijn de kleurnummers

Kleding 
075  080  270
huid
031  035  062
tasjes
001  002  003  006  007   009
haar 
003  006  007  009
pakjes 
003  004  051  075  082  493

Het papier wat ik heb gebruikt is behang







 

10 opmerkingen:

  1. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi voor een jong meisje. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurwerk !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Josje.
    Weer mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mooi ingekleurde digi heeft een mooi plekje op je kaart gekregen en krijgt terecht alle aandacht. Goed idee om behang te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige stoere meiden kaart heb je gemaakt. Mooi ook met deze stukjes behang erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige en gave kaart heb je gemaakt Josje.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en zo mooi gekleurd ook. Ze kijkt wel een beetje, tja, hoe noem je dat, haha. Gave achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow die meid springt eruit hoor in haar rode outfit. Wat heb je dat schitterend gedaan en ook zo’n stoere achtergrond, love it.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele gave kaart, mooi ingekleurd maar ook heel gaaf met dat bijzondere noppen papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen