vrijdag 16 februari 2024

Just wonderful floral


Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien.
Het is deze mooie digi 
JUST WONDERFUL FLORAL
van

een van de sponsors bij kleuren met potloden

Als je kleuren met potloden leuk vindt doe dan gezellig mee
Het kan nog tot en met 7 maart 20.00 uur

Ik heb de digi uitgesneden en verhoogd opgeplakt.





Ingekleurd met Caran d Ache pablo potloden


Bloemen 
051  071  082  089  270  493
bladeren
015  016  018  019  049  245
vogel
001  020  021  030  031  032  033 055  053  404



 Dit kaartje wil ik mee laten doen bij:

15 opmerkingen:

  1. prachtig gekleurd en kaart Josje, de mijne ziet er heel anders uit..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! kei tof en mooi gekleurd ook.
    Awesome!!! Really great
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi !!!
    Prachtig gekleurd .
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartleggen, wat kleur jij mooi, de vorige uilen kaart is ook geweldig. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kleurwerk en een hele mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een juweeltje, de perfecte kaart !
    Groetjes. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat heb je een kunstwerkje gemaakt van deze digi, schitterend gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart heb je met deze mooie digi gemaakt. Ook prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat mooi gekleurd! Het is een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige slimline kaart, prachtig ingekleurd.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Josje. Erg mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So beautiful and it's a great design. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen